Regeneracja wtryskiwaczy, pompo-wtryskiwaczy, jednostkowych pomp PLD
Witamy na stronie działu naprawa i regeneracja wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy Firmy Centrum Techniczne z Mielca.
Oferujemy regenerację i naprawę:
- Wtryskiwaczy CommonRail: BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS
- Wtryski 1 - sprężynowe, stopniowe(PLD) - wtryskiwacze jednosprężynowe każdego producenta do samochodów osobowych oraz pompy jednostkowe PLD z samochodów ciężarowych RENAULT, DAF, MERCEDES, LIEBHERR itp.
- Wtryski 2-sprężynowe
- Pompowtryskiwacze, pompowtryski do samochodów osobowych z silnikami: TDCI, CDI, HDI, DCI, TDI, JTD, CDTi, i-CTDi, CTDi, MultiJet, CRDi, D-4D, CiTD, CRD, DI-D itd.
Samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych, pojazdów użytkowych, ciągników i innych: Renault Premium, Midlum, Magnum, Master, Mascott, Kamaz, Iveco Deily, EuroCargo, Man TGA, TGX, TGL, TGS, TG, D20, DAF, Lublin, Autosan, Fiat Ducato itd.
- Wtryskiwacze benzynowe
Do naprawy wtryskiwaczy używamy tylko i wyłącznie nowych oryginalnych części.
Na wszystkie naprawy udzielamy pisemnej 12 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów.
Kompleksowa naprawa wtryskiwacza CR obejmuje:
- sprawdzenie parametrów wtryskiwacza na stanowisku probierczym
- ocenę uzyskanych wyników przeprowadzonego testu i ustalenie przyczyn niesprawności
- wstępne mycie i demontaż podzespołu na części składowe
- dokładne mycie rozłożonych części w myjce ultradźwiękowej
- wstępną weryfikację części oraz analizę przyczyn uszkodzeń
- weryfikację niewidocznych uszkodzeń z użyciem mikroskopu
- montaż z zastąpieniem części niesprawnych oryginalnymi nowymi częściami firmy Bosch
- regulację parametrów mechanicznych wtryskiwacza
- testowanie pod obciążeniem na stanowisku probierczym EPS
- mierzenie szczelności oraz dawki w kilku punktach obciążenia, takich jak wolne obroty, obroty częściowe, pełne obciążenie oraz dawka pilotażowa
- możliwość wyznaczania klas lub kodów IMA w nowszych typach wtryskiwaczy
- wydruk wyniku testu jako załącznik
Objawy uszkodzeń
Najczęściej występujące objawy zabrudzenia lub uszkodzenia tych urządzeń:
- odczuwalny spadek mocy silnika
- utrudniony rozruch lub brak możliwości rozruchu
- nierównomierna praca na biegu jałowym, zwiększone zużycie paliwa, szarpanie
- dymienie (na czarno lub biało)
- trudności z wyłączeniem silnika
- samoczynne wyłączanie się silnika
- problemy z osiągnięciem wyższych prędkości obrotowych silnika
- powiększający się stan oleju silnikowego
- świecąca się kontrolka świec żarowych lub "checkengine"
- nieszczelność zewnętrzna (zalanie silnika olejem napędowym)
- pęknięty lub wypalony tłok
- za duża ilość paliwa odprowadzana jest na przelew wtryskiwacza (badanie menzurkami podczas pracy silnika)
- błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące: wtryskiwaczy, przekroczenia dopuszczalnej adaptacji, ciśnienia na szynie itp.
Informacje ogólne
Sterowane elektrycznie wtryskiwacze CommonRail to przełomowe rozwiązanie w silnikach wysokoprężnych. Głównie te urządzenia przyczyniły się do popularyzacji silników diesla w ostatnich latach. W odróżnieniu od urządzeń mechanicznych, model elektromagnetyczny lub piezoelektryczny realizuje dawkowanie paliwa do cylindra w kilku etapach, dzieląc wtrysk na fazę wstępną, główną oraz dotrysk. Aby zrealizować kilka faz w jednym cyklu pracy urządzenia załączane są przez dziesiętne części sekundy.