Regeneracja i naprawa pompowtryskiwaczy Common Rail, Delphi

Witamy na stronie działu naprawa i regeneracja wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy Firmy Centrum Techniczne z Mielca.

Oferujemy regenerację i naprawę:

  • Wtryskiwaczy CommonRail: BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS
  • Wtryski 1 - sprężynowe, stopniowe(PLD) - wtryskiwacze jednosprężynowe każdego producenta do samochodów osobowych oraz pompy jednostkowe PLD z samochodów ciężarowych RENAULT, DAF, MERCEDES, LIEBHERR itp.
  • Wtryski 2-sprężynowe
  • Pompowtryskiwacze, pompowtryski do samochodów osobowych z silnikami: TDCI, CDI, HDI, DCI, TDI, JTD, CDTi, i-CTDi, CTDi, MultiJet, CRDi, D-4D, CiTD, CRD, DI-D itd. Samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych, pojazdów użytkowych, ciągników i innych: Renault Premium, Midlum, Magnum, Master, Mascott, Kamaz, Iveco Deily, EuroCargo, Man TGA, TGX, TGL, TGS, TG, D20, DAF, Lublin, Autosan, Fiat Ducato itd.
  • Wtryskiwacze benzynowe
Do naprawy wtryskiwaczy używamy tylko i wyłącznie nowych oryginalnych części.
Na wszystkie naprawy udzielamy pisemnej 12 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów.

Kompleksowa naprawa wtryskiwacza CR obejmuje:

  • sprawdzenie parametrów wtryskiwacza na stanowisku probierczym
  • ocenę uzyskanych wyników przeprowadzonego testu i ustalenie przyczyn niesprawności
  • wstępne mycie i demontaż podzespołu na części składowe
  • dokładne mycie rozłożonych części w myjce ultradźwiękowej
  • wstępną weryfikację części oraz analizę przyczyn uszkodzeń
  • weryfikację niewidocznych uszkodzeń z użyciem mikroskopu
  • montaż z zastąpieniem części niesprawnych oryginalnymi nowymi częściami firmy Bosch
  • regulację parametrów mechanicznych wtryskiwacza
  • testowanie pod obciążeniem na stanowisku probierczym EPS
  • mierzenie szczelności oraz dawki w kilku punktach obciążenia, takich jak wolne obroty, obroty częściowe, pełne obciążenie oraz dawka pilotażowa
  • możliwość wyznaczania klas lub kodów IMA w nowszych typach wtryskiwaczy
  • wydruk wyniku testu jako załącznik

Objawy uszkodzeń

Najczęściej występujące objawy zabrudzenia lub uszkodzenia tych urządzeń:

  • odczuwalny spadek mocy silnika
  • utrudniony rozruch lub brak możliwości rozruchu
  • nierównomierna praca na biegu jałowym, zwiększone zużycie paliwa, szarpanie
  • dymienie (na czarno lub biało)
  • trudności z wyłączeniem silnika
  • samoczynne wyłączanie się silnika
  • problemy z osiągnięciem wyższych prędkości obrotowych silnika
  • powiększający się stan oleju silnikowego
  • świecąca się kontrolka świec żarowych lub "checkengine"
  • nieszczelność zewnętrzna (zalanie silnika olejem napędowym)
  • pęknięty lub wypalony tłok
  • za duża ilość paliwa odprowadzana jest na przelew wtryskiwacza (badanie menzurkami podczas pracy silnika)
  • błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące: wtryskiwaczy, przekroczenia dopuszczalnej adaptacji, ciśnienia na szynie itp.

Informacje ogólne

Sterowane elektrycznie wtryskiwacze CommonRail to przełomowe rozwiązanie w silnikach wysokoprężnych. Głównie te urządzenia przyczyniły się do popularyzacji silników diesla w ostatnich latach. W odróżnieniu od urządzeń mechanicznych, model elektromagnetyczny lub piezoelektryczny realizuje dawkowanie paliwa do cylindra w kilku etapach, dzieląc wtrysk na fazę wstępną, główną oraz dotrysk. Aby zrealizować kilka faz w jednym cyklu pracy urządzenia załączane są przez dziesiętne części sekundy.